SpMO 21779/2021-6624 Nákup plastového nádobí
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
SpMO 21779/2021-6624 Nákup plastového nádobí
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/21/V00010702
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P21V00010702
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
03. 05. 2021 09:36
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
12. 05. 2021 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Petra
Surname
Kačenová
kacenovap@army.cz
Phone 1
+420 973307036
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Bílý talíř vyroben z polypropylenu, vhodný pro použití v mikrovlnce. Průměr talíře minimálně 22 cm, nedělený. Balení po 100 ks. Bílá miska je vyrobena z plastu. Objem 0,5 l. Balení 100 ks. Plastový bílý nůž s délkou cca 17 cm. Balení 100 ks. Plastová bílá lžíce s délkou cca 17 cm. Balení 100 ks. Plastový kelímek v bílé barvě. Objem kelímku je 0,3 l. Balení po 50 nebo 100 ks Tác oválný ALU, rozměr cca 35x24 cm Tác oválný ALU střední, rozměr cca 43x28 cm rozměry cca 227 x 178 x 50 mm, černá, (PP miska, MM2/50) Menubox určený pro ditribuci hotových jídel, hygienicky nezávadná distribuce pokrmů, vysoka pevnost materiálu, vyvýšený lem k utěsnění okraje. Shodnost s Nařízením Komise (EU) č. 10/2011, možnost ohřevu v mikrovlné troubě, rozměry cca 220 x 150 x 75 mm Termo kelímek s víčkem, určený na teplé nápoje. Objem kelímku je 0,2 l. Balení po 50 nebo 100 ks míchací dřívko na nápoj RUKAVICE CHŇAPKA TÁCEK PAPÍROVÝ 1 POUŽITÍ PODLOŽKA NA VEJCE UH/30K FÓLIE POTRAVIN Požadujeme k doložení: Podepsaný návrh smlouvy, včetně cenové specifikace zboží, které jsou k dispozici ve formě přílohy výběrového řízení. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu.
Code from the NIPEZ code list
39222110-8
Name from the NIPEZ code list
Příbory a talíře na jedno použití
Main place of performance
Jihočeský kraj
Code from the CPV code list
39222110-8
Name from the CPV code list
Příbory a talíře na jedno použití
Text field for describing the place of performance
VÚ 6624 Bechyně
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Fólie | 44174000-0 | Fólie | ||
Nádoby na potraviny | 39221130-7 | Nádoby na potraviny | ||
Podnosy | 39221160-6 | Podnosy | ||
Pohárky na jedno použití | 39222120-1 | Pohárky na jedno použití | ||
Příbory a talíře na jedno použití | 39222110-8 | Příbory a talíře na jedno použití | ||
Toaletní a kuchyňské prádlo | 39514000-8 | Toaletní a kuchyňské prádlo |
Place of Performance
CZ031 | Jihočeský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
03. 05. 2021 09:36 | Uveřejnění zadávacích podmínek |