SpMO 21779/2021-6624 Nákup plastového nádobí

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

SpMO 21779/2021-6624 Nákup plastového nádobí

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/21/V00010702

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P21V00010702

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

03. 05. 2021 09:36

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

12. 05. 2021 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Petra

Surname

Kačenová

EMAIL

kacenovap@army.cz

Phone 1

+420 973307036

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Bílý talíř vyroben z polypropylenu, vhodný pro použití v mikrovlnce. Průměr talíře minimálně 22 cm, nedělený. Balení po 100 ks. Bílá miska je vyrobena z plastu. Objem 0,5 l. Balení 100 ks. Plastový bílý nůž s délkou cca 17 cm. Balení 100 ks. Plastová bílá lžíce s délkou cca 17 cm. Balení 100 ks. Plastový kelímek v bílé barvě. Objem kelímku je 0,3 l. Balení po 50 nebo 100 ks Tác oválný ALU, rozměr cca 35x24 cm Tác oválný ALU střední, rozměr cca 43x28 cm rozměry cca 227 x 178 x 50 mm, černá, (PP miska, MM2/50) Menubox určený pro ditribuci hotových jídel, hygienicky nezávadná distribuce pokrmů, vysoka pevnost materiálu, vyvýšený lem k utěsnění okraje. Shodnost s Nařízením Komise (EU) č. 10/2011, možnost ohřevu v mikrovlné troubě, rozměry cca 220 x 150 x 75 mm Termo kelímek s víčkem, určený na teplé nápoje. Objem kelímku je 0,2 l. Balení po 50 nebo 100 ks míchací dřívko na nápoj RUKAVICE CHŇAPKA TÁCEK PAPÍROVÝ 1 POUŽITÍ PODLOŽKA NA VEJCE UH/30K FÓLIE POTRAVIN Požadujeme k doložení: Podepsaný návrh smlouvy, včetně cenové specifikace zboží, které jsou k dispozici ve formě přílohy výběrového řízení. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu.

Code from the NIPEZ code list

39222110-8

Name from the NIPEZ code list

Příbory a talíře na jedno použití

Main place of performance

Jihočeský kraj

Code from the CPV code list

39222110-8

Name from the CPV code list

Příbory a talíře na jedno použití

Text field for describing the place of performance

VÚ 6624 Bechyně

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailFólie44174000-0Fólie
DetailNádoby na potraviny39221130-7Nádoby na potraviny
DetailPodnosy39221160-6Podnosy
DetailPohárky na jedno použití39222120-1Pohárky na jedno použití
DetailPříbory a talíře na jedno použití39222110-8Příbory a talíře na jedno použití
DetailToaletní a kuchyňské prádlo39514000-8Toaletní a kuchyňské prádlo

Place of Performance


CZ031Jihočeský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail03. 05. 2021 09:36Uveřejnění zadávacích podmínek